999KrS B5 zaļais, parastais

Daily cars
User avatar
Platinum
TDR
TDR
Posts: 721
Joined: 09 Mar 2016 20:10
Location: Ozolnieki

Re: 999KrS B5 zaļais, parastais

Post by Platinum » 19 Dec 2018 21:17

To Oil catch vari mest ārā! Suuds pēdējais. Man nenotur ne gramu, kaut ari iekšā pilns ar svammem un papildus trubu.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Audi DS4 quattro :lol:

User avatar
IMAGin
TDR
TDR
Posts: 424
Joined: 09 Mar 2016 22:16

Re: 999KrS B5 zaļais, parastais

Post by IMAGin » 19 Dec 2018 22:28

Lai tak palieto... iespējams ar garākām trubām tā nav? :)

Visādā ziņā man viņš ļoti labi ķēra eļļu :)
VW Golf 4 PD TDI FWD 225.5HP / 455Nm
// Race cars are like strippers - I just keep throwing money at them hoping for the ride of my life.

User avatar
Platinum
TDR
TDR
Posts: 721
Joined: 09 Mar 2016 20:10
Location: Ozolnieki

Re: 999KrS B5 zaļais, parastais

Post by Platinum » 20 Dec 2018 08:58

Vnk tev motors neelpo gringo
Audi DS4 quattro :lol:

User avatar
999KrS
Posts: 222
Joined: 24 Dec 2016 22:11

Re: 999KrS B5 zaļais, parastais

Post by 999KrS » 20 Dec 2018 09:12

redzēs par to ķērāju! - viņam viens no izvadiem ir ar kkādu filtru (neesmu taustījis kas iekšā), un cik parakos pa netu, tad tam izvadam ir jābūt tam, kur pieslēdz trubu, kas nāk no vārstu vāka..
bet nu palielam - ja šitie lētie ķērāji nestrādās, tad atliek tikai niknie, dārgie, vai arī taisīt no rokas... ā vai arī tas "tornādo" ķērājs, kas man mājās mētājas (gaiss caur viņu iet virpuļveidā un eļļa nosēžas uz sieniņām un notek lejā, no X5)

User avatar
lamberts
TDR
TDR
Posts: 970
Joined: 09 Mar 2016 15:58

Re: 999KrS B5 zaļais, parastais

Post by lamberts » 20 Dec 2018 09:29

Man ir viena ideja kādu uztaisīt , par to vai strādās vvz !

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk

Golf mk2 1.9 TDI 357.1Hp 544.8 Nm
Audi 80q 1.8 8vt 238hp melnā avs
Audi A4 b6 1.9tdi q 255hp 556Nm

User avatar
999KrS
Posts: 222
Joined: 24 Dec 2016 22:11

Re: 999KrS B5 zaļais, parastais

Post by 999KrS » 10 Mar 2019 18:03

mazais razklads...

par eļļas ķērāju - biju savējo atvēris, iztīrīt - nū pa 5k km jau bija taustāms eļļas daudzums sakrājies... ieliku vēl iekšā ņeržas trauku tīrāmo švammi, vai kā viņu saukt :D redzēs kas būs..

dažiem jau bij zināms, ka pēc turbo un sprauslu uzlikšanas cīnijos ar neatregulētu turbo un motora neiešanu (raustās, slāpst nost utt..)
turbo dabūju pie Lamberta noregulēt un tikko arī smidzinātājus nomainīt dabūju, kas bija viens no iespējamajiem variantiem, kapēc raustās motors (raustās vienmērīgi braucot uz 1.5k rpm un ja iespiež, tad apstājoties tukšgaitā raustās, kā belarus. Kā arī ik pa laikam iespiežot pedāli kkur pa apgriezieniem noraustās).

Tagad dabūju nomainīt smidzinātājus uz 0.300 TDR smidzekļiem (TDR ST2.5?), bija 0.280 lietoti čaina, un pēdējās dienas pabraucu i pa šosejām uz Valmieru un pa pilsētām - auto vairs nevibrē nevienā galā, varbūt tikai dažreiz zemos rpm, bet moš i ceļš vainīgs, pilnīgi kaifs braukt, ka nevibrē un neraustās nekas.
Pats galvenais - nedabūju lai auto noslāpst, jo pirmstam tā bija lielākā problēma, jo ja noslāpst, tad huju - ar atslēgu nepielaidīs (tikai bump start, ievilkt, starta gāze, vai pēdējo reizi dabūju pielaist paklapējot pa sūkni)

reāli figviņzin kas tur notiek... paskatīsies patestēs vēl, vai sūknim vajadzēs tīrīšanu vai nē (teorētiski es esmu par tīrīšanu, ja kaut nedaudz viņu vajag). tālāk pēc tā jau atkal pie Jonix, lai liek agresīvāku čipu un dubulto, ar podziņu pārslēdzamo, vadību. hektors


bildīte lai būtu ko apspriest ar kādu huiņu nodarbojos:
Image

User avatar
lamberts
TDR
TDR
Posts: 970
Joined: 09 Mar 2016 15:58

Re: 999KrS B5 zaļais, parastais

Post by lamberts » 10 Mar 2019 18:10

Izlīmēji lai gruži netiek vai arī lai t° lejā dabūtu ?

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk

Golf mk2 1.9 TDI 357.1Hp 544.8 Nm
Audi 80q 1.8 8vt 238hp melnā avs
Audi A4 b6 1.9tdi q 255hp 556Nm

User avatar
999KrS
Posts: 222
Joined: 24 Dec 2016 22:11

Re: 999KrS B5 zaļais, parastais

Post by 999KrS » 10 Mar 2019 18:23

ar domu lai gruži netiek klāt - temperatūra - nū īsti jau jūtamu efektu nedabūs, ja gaiss ienāk pa vienu vietu un viņam nav kur iziet, tik stāv un uzkarst tur, nu ja neskaita to, ka ierauj motorā viņu... bet ienākošā gaisa trubu arī aplīmēju...


testa pēc arī patestēju to alumīnija, armēto līmlentu, salīdzinot pret dzelteno čaina līmlentu - dzeltenā, čaina - pēc 3 sekundēm ar lodlampu jau reāli deg pati par sevi.. Tā alumīnija armētā - pēc 10 sekundēm itkā negribīgi sāk degt, bet vairāk jau izkūst... (nākošreiz kād līmēšu, tad paprovēšu ne armēto alumīnija līmlentu, neatceros tik vai ražotājs bij tas pats vai nē.. ) interesentiem - gan vienu gan otru (alumīnija) var dabūt veikalā Onninen (google it, ir gan uz dārzciema ielas, gan Tīraines ielas(Rīga, Jelgavas šoseja).


fun fact - no čaina atvilku arī tā saucamo gaisa filtra zeķi - kas ir materiāls, kas nedaudz atgrūž ūdeni un lielākus netīrumus, kamēr laiž cauri gaisu - doma pavisam vienkārša: manā porolona filtrā netiek iekšā lielie gruži, kas ieķeras pašā porolonā. uz sacensībām protams to zeķi var noņemt.. joprojām vēl apsveru ideju, par gaisa ieņemšanas cauruli caur lukturi, bet vai ir jēga un kkādu filtru tāpat gribu priekšā - metāla sietiņš nederēs... vajag lai arī tantiņas ikdienā var baidīt.. :D

User avatar
Sir Raitis
TDR
TDR
Posts: 418
Joined: 09 Mar 2016 15:24

Re: 999KrS B5 zaļais, parastais

Post by Sir Raitis » 13 Mar 2019 18:30

Izskatas loti labi, ko es maniju ka filtra kaste ir fikseta, bet turba kustas kopa ar moturu, tur vajag loti elastigu savienojumu, jo tas motors tur danco labi pa motortelpu


Sent from my iPhone using Tapatalk
Audi 319d
Audi 430d

User avatar
999KrS
Posts: 222
Joined: 24 Dec 2016 22:11

Re: 999KrS B5 zaļais, parastais

Post by 999KrS » 13 Mar 2019 19:05

Silikona līkums uzreiz pie turbas un gaisa kastei atvērmus ir lielāks par pašu cauruli, kas ieiet viņā + mīkstā maliņa...

User avatar
999KrS
Posts: 222
Joined: 24 Dec 2016 22:11

Re: 999KrS B5 zaļais, parastais

Post by 999KrS » 11 Apr 2019 20:45

Yass! Beidzot auto kopš Decembra vidus ir braucošs bez mirstamajām kaitēm :D
īss razklads - decembra vidū uzliku turbu (2056) un sprauslas (0.280) utt, nočipoju - viss slikti - slāpst, raustās utml.
cīnijos ar turbīnas regulāciju, līdz uztaisīja atduri un noregulēja - viena problēma mazāk
paralēli tam bija problēma ar slāpšanu - gāja runa, ka sūknis varbūt jātīra, kā arī vibrācija un raustīšanās - sprauslu gali..
nomainījām sprauslu galus uz 0.300 (TDR ST2.5 saucās?) - pazuda problēma ar slāpšanu un vibrāciju - auto vērās lupatiņā, bet virsū bija rakstīts - nav labi, sūkņa augša arī nestrādāja īsti kā vajag.. paralēli tam pamanīju, ka motortelpā baigi daudz kvēpi...
šādi tādi sīkumi, kā tekošs sprauslas korpuss un šur tur vēl kkas...
Nomainījām sūkņa augšu un dabūja viņu pilnībā strādājošu + noregulēja sūkni, gatavu priekš čipošanas, konstatēju, ka kolektors -> turbīna, pārejas flancis lūzt nost...
takā čipošana atlikās uz kādu nedēļu, tad aizdzinu auto uz savirzi, kur pie reizes noņēma izplūdes kolektoru un aizvedu sametināt.
4 dienas līdz mehu dienām un auto aizdzenu uz čipošanu.
23h līdz mehu dienas dragam un auto dabūju atpakaļ no čipošanas, fiksi fiksi nomainīt eļļas un gatavs piedalīties :D
protams čipojot tika konstatēts, ka beidzot sāk trūkt degviela, jādomā par papildu sūkni - varianti daudz, bet ej un saproti kurš ir vislabākais price/performance ziņā... Kā arī neizdevās uztaisīt pārslēdzamo vadību, jo pāris izejmateriāli nostreikoja... bet nu tas ir vismazākais - Auto beidzot brauc, bez problēmām!! Vienīgais kautkā nevar saprast - vai tiešām auto tagad liekas gausāks dēļ vasaras platajām riepām vai arī kko vēl var izspiest ar čipu... jebkurā gadījumā - pēc 2-3 nedēļām atkal uz čipošanu... līdz tam atkal jāsataisa kkādi mazie diskomforta sīkumi, kā piemēram jānomaina stupicas, vai arī jāliek 2.5 pusasis (vēl strīdos ar sevi par to :D )

Paldies visiem kas palīdzēja pēdējos mēnešus (vārdos nesaukšu, jo paši zinat hektors )

User avatar
Drulis
Posts: 47
Joined: 26 Mar 2017 19:15
Location: Jelgava/Bauska

Re: 999KrS B5 zaļais, parastais

Post by Drulis » 11 Apr 2019 22:04

999KrS wrote:
11 Apr 2019 20:45
Yass! Beidzot auto kopš Decembra vidus ir braucošs bez mirstamajām kaitēm :D
īss razklads - decembra vidū uzliku turbu (2056) un sprauslas (0.280) utt, nočipoju - viss slikti - slāpst, raustās utml.
cīnijos ar turbīnas regulāciju, līdz uztaisīja atduri un noregulēja - viena problēma mazāk
paralēli tam bija problēma ar slāpšanu - gāja runa, ka sūknis varbūt jātīra, kā arī vibrācija un raustīšanās - sprauslu gali..
nomainījām sprauslu galus uz 0.300 (TDR ST2.5 saucās?) - pazuda problēma ar slāpšanu un vibrāciju - auto vērās lupatiņā, bet virsū bija rakstīts - nav labi, sūkņa augša arī nestrādāja īsti kā vajag.. paralēli tam pamanīju, ka motortelpā baigi daudz kvēpi...
šādi tādi sīkumi, kā tekošs sprauslas korpuss un šur tur vēl kkas...
Nomainījām sūkņa augšu un dabūja viņu pilnībā strādājošu + noregulēja sūkni, gatavu priekš čipošanas, konstatēju, ka kolektors -> turbīna, pārejas flancis lūzt nost...
takā čipošana atlikās uz kādu nedēļu, tad aizdzinu auto uz savirzi, kur pie reizes noņēma izplūdes kolektoru un aizvedu sametināt.
4 dienas līdz mehu dienām un auto aizdzenu uz čipošanu.
23h līdz mehu dienas dragam un auto dabūju atpakaļ no čipošanas, fiksi fiksi nomainīt eļļas un gatavs piedalīties :D
protams čipojot tika konstatēts, ka beidzot sāk trūkt degviela, jādomā par papildu sūkni - varianti daudz, bet ej un saproti kurš ir vislabākais price/performance ziņā... Kā arī neizdevās uztaisīt pārslēdzamo vadību, jo pāris izejmateriāli nostreikoja... bet nu tas ir vismazākais - Auto beidzot brauc, bez problēmām!! Vienīgais kautkā nevar saprast - vai tiešām auto tagad liekas gausāks dēļ vasaras platajām riepām vai arī kko vēl var izspiest ar čipu... jebkurā gadījumā - pēc 2-3 nedēļām atkal uz čipošanu... līdz tam atkal jāsataisa kkādi mazie diskomforta sīkumi, kā piemēram jānomaina stupicas, vai arī jāliek 2.5 pusasis (vēl strīdos ar sevi par to :D )

Paldies visiem kas palīdzēja pēdējos mēnešus (vārdos nesaukšu, jo paši zinat hektors )
Jā, sagadīšanās randomā līdz remap aizbraukt, un tur priekšā Tavs b5. 😂 rīt būšu mehos, šogad skatītājos vēl.

Post Reply