Bremze Golf MK4 TDI pd

Daily cars
User avatar
BremzeLV
Posts: 64
Joined: 12 Jun 2018 13:19
Location: Rīga

Bremze Golf MK4 TDI pd

Post by BremzeLV » 05 Jun 2019 10:56

Ilgi vēlējos uzsākt topiku, beidzot esmu saņēmies.

Golfiks dzimis kā 1.9 tdi pd ARL ar 110kw. Šobrīd uzlikta GTB2056VL turbīna.
Uz 2018 gada pavasara DynoDay tika uzgriezti 150kw pie motora, kas ir ap 129kw pie riteņiem.

Golfika vēsture kopā ar mani sākās pirms 3-4 gadiem. Tajā laikā motortelpā nevarēju pateikt, kur ir gaisa filtrs un kur ir eļļas filtrs. Kā izradās MK4 golfi ir laba platforma no kā mācīties skrūvēt, ņemot vērā lielo informācijas apjomu. Pa šo laiku ir daudz, kas noticis un sadarīts un visticamāk tā arī turpināsies, jo nav īsti plānā vairs viņu pārdot. Golfs ar savām likstām viennozīmīgi radījis Love-Hate attiecības.

Pirmais gads bija OK, un tad sākās :D
Bija likstas ar:
  • DMF
  • kārbas dogbone spilvenu, precīzāk ar vietu, kur tas skrūvējas. Tika izārdīta tā skrūves vieta un beigās nacās ņemt citu kārbu, jo tur saglābt to izrauto robu neizsaktījās, ka varēs.
  • Sprauslām
  • Turbīnu
  • Patreiz viens virzulis ir paņēmis slimības lapu, jeb radusies plaisa
vienvārd sakot, eju cauri visām dīzeļa problēmām pa pilnu programmu.

Tuvākie plāni golfam ir sasniegt 200zirgu atzīmi pie riteņiem.

Neilgi pēc tam, kad nopirku
Image

Image

likstas ar kārbu
Image

Daļas priekš izplūdes, kuras uusa pārvērta funkcionējošā izplūdē
Image

Jaunais gliemis pie motora
Image

Virzuļa slimības lapa
Image

User avatar
arwolc
Posts: 21
Joined: 08 Jun 2018 15:35
Location: Liepaja

Re: Bremze Golf MK4 TDI pd

Post by arwolc » 01 Jan 2020 22:00

Cik pūti iekšā, ka virzulis padevās?
Audi 80 AFN+

User avatar
BremzeLV
Posts: 64
Joined: 12 Jun 2018 13:19
Location: Rīga

Re: Bremze Golf MK4 TDI pd

Post by BremzeLV » 24 Jan 2020 13:45

arwolc wrote:
01 Jan 2020 22:00
Cik pūti iekšā, ka virzulis padevās?
Virspiediens 1.9 Bar, 2.1 dažbrīd.
Ganjau gāzeju kamēr auksts bija.

Neliels Update. Pēc gada pauzes sāku likt kopā. Cerams, ka viss ok, vel šķidrumi jāsalej un jāpārbauda.

Ja sapratu pareizi uusa , tad viens, vienīgais dzīvais, Begimota virzulis dzīvo manā MK4.

Cerams pavasarī dynoday ir ieplānots

User avatar
lamberts
TDR
TDR
Posts: 1143
Joined: 09 Mar 2016 15:58

Re: Bremze Golf MK4 TDI pd

Post by lamberts » 24 Jan 2020 21:10

BremzeLV wrote: Virspiediens 1.9 Bar, 2.1 dažbrīd.
Ganjau gāzeju kamēr auksts bija.

Neliels Update. Pēc gada pauzes sāku likt kopā. Cerams, ka viss ok, vel šķidrumi jāsalej un jāpārbauda.

Ja sapratu pareizi uusa , tad viens, vienīgais dzīvais, Begimota virzulis dzīvo manā MK4.

Cerams pavasarī dynoday ir ieplānots
Vajadzētu samērīt visus brīnumus

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk

Golf mk2 1.9 TDI 357.1Hp 544.8 Nm
Audi 80q 1.8 8vt 238hp melnā avs
Audi A4 b6 1.9tdi q 255hp 556Nm

User avatar
BremzeLV
Posts: 64
Joined: 12 Jun 2018 13:19
Location: Rīga

Re: Bremze Golf MK4 TDI pd

Post by BremzeLV » 27 Jan 2020 19:15

Kaut kas nav salicies kā vajag un golfs pašlaik sulo kā bērzs pavasara saulītē + visu šķidrumu apmaiņa notiek ļoti efektīvi un eļļas vietā tek antifrīzs.
Raušu nost galvu un skatīšos.

Ir doma paņemties arī ar piekari, lai varētu maukt 333 track dienās.
uusa ieteica Eibach Pro-Kit atsperes, ja kādam ir ko komentēt, droši izsakiet viedokli.

User avatar
MissL
TDR
TDR
Posts: 664
Joined: 09 Mar 2016 15:00

Re: Bremze Golf MK4 TDI pd

Post by MissL » 27 Jan 2020 19:21

BremzeLV wrote:Kaut kas nav salicies kā vajag un golfs pašlaik sulo kā bērzs pavasara saulītē + visu šķidrumu apmaiņa notiek ļoti efektīvi un eļļas vietā tek antifrīzs.
Raušu nost galvu un skatīšos.

Ir doma paņemties arī ar piekari, lai varētu maukt 333 track dienās.
uusa ieteica Eibach Pro-Kit atsperes, ja kādam ir ko komentēt, droši izsakiet viedokli.
Oooo, PD tek no visām pusēm :D been there, done that :D tik man nebija šķidrumu apmaiņa. :)
Cik nu varu komentēt, man Eibach ir bomba :)
Seat Leon Cupra TDI

User avatar
BremzeLV
Posts: 64
Joined: 12 Jun 2018 13:19
Location: Rīga

Re: Bremze Golf MK4 TDI pd

Post by BremzeLV » 27 Jan 2020 19:32

MissL wrote:
27 Jan 2020 19:21
Oooo, PD tek no visām pusēm :D been there, done that :D tik man nebija šķidrumu apmaiņa. :)
Cik nu varu komentēt, man Eibach ir bomba :)
Kaut kas nav sagājis kā vajag :D

Nevaru atrast spring rate atsperēm. Pašlaik stav gti tdi oem atsperes ar 3 baltiem un 2 ziliem rimbuļiem, kas atkodējas kā 159lb/inch bet cik ir tām nav zināms.

Jukums
TDR
TDR
Posts: 325
Joined: 09 Mar 2016 21:26

Re: Bremze Golf MK4 TDI pd

Post by Jukums » 27 Jan 2020 21:20

BremzeLV wrote:Kaut kas nav salicies kā vajag un golfs pašlaik sulo kā bērzs pavasara saulītē + visu šķidrumu apmaiņa notiek ļoti efektīvi un eļļas vietā tek antifrīzs.
Raušu nost galvu un skatīšos.

Ir doma paņemties arī ar piekari, lai varētu maukt 333 track dienās.
uusa ieteica Eibach Pro-Kit atsperes, ja kādam ir ko komentēt, droši izsakiet viedokli.
Galvas blīvi uzliki pareizi ?

User avatar
BremzeLV
Posts: 64
Joined: 12 Jun 2018 13:19
Location: Rīga

Re: Bremze Golf MK4 TDI pd

Post by BremzeLV » 27 Jan 2020 22:44

Jukums wrote:
27 Jan 2020 21:20
Galvas blīvi uzliki pareizi ?
Fiziski pareizi uzliku, biezuma indekss (ja to tā sauc) pareizajā pusē stāv, tapēc tur viss ok.
Noņems galvu, tad iedošu update.

User avatar
Juris_V
Posts: 243
Joined: 12 Mar 2016 19:04
Location: Mārupe

Re: Bremze Golf MK4 TDI pd

Post by Juris_V » 28 Jan 2020 00:41

Eibach ir ok... Prasītos sport kit nevis pro kit... Vismaz man.
VW Golf MK3 Vatiant 1,9 TD (Pirmais auto)
Audi 80 Competition 1,9 TDI (Pirmais konstruktors)
Audi S2 2,2 20VT (Mūža mīlestība)
Seat Leon TDI (Big Wet Dreams)

User avatar
IMAGin
TDR
TDR
Posts: 431
Joined: 09 Mar 2016 22:16

Re: Bremze Golf MK4 TDI pd

Post by IMAGin » 28 Jan 2020 09:52

Braucu ar to pro-kitu, priekš asfalta trases prasītos ko stingrāku, bet kopumā ļoti labs komforta/saķeres kombo. Stingrība trasē, jau lielā mērā būs atkarīga arī no izvēlētajiem amortizatoriem.

Lai vai kā, ciets/zems nebūt nenozīmē labāku saķeri. Eibach pro-kit ar kyb ielas amīšiem turas uz ceļa labāk kā lētās koilas kuras bija vismaz 2x cietākas pēc izjūtām :mrgreen:
VW Golf 4 PD TDI FWD 301.5HP / 586.5Nm
// Race cars are like strippers - I just keep throwing money at them hoping for the ride of my life.

User avatar
999KrS
Posts: 325
Joined: 24 Dec 2016 22:11

Re: Bremze Golf MK4 TDI pd

Post by 999KrS » 28 Jan 2020 10:05

TA Technix sēdinātās atsperes arī komfortablas un pat pielīdzināmas oem komfortam. (Parastie amortiņi)

Tagad paņēmu Koni, regulējamos, dzeltenos amortizatorus ar kautkādām, vēl neesmu sapratis kādām, atsperēm. Nezinu, kad dabūšu saprast kas tas ir

User avatar
Deimons
Site Admin
Site Admin
Posts: 758
Joined: 25 Feb 2016 20:17

Re: Bremze Golf MK4 TDI pd

Post by Deimons » 28 Jan 2020 10:10

Tak tev tās koilas bija 2x lētākas par lētajām koilām :lol:
IMAGin wrote:
28 Jan 2020 09:52
Braucu ar to pro-kitu, priekš asfalta trases prasītos ko stingrāku, bet kopumā ļoti labs komforta/saķeres kombo. Stingrība trasē, jau lielā mērā būs atkarīga arī no izvēlētajiem amortizatoriem.

Lai vai kā, ciets/zems nebūt nenozīmē labāku saķeri. Eibach pro-kit ar kyb ielas amīšiem turas uz ceļa labāk kā lētās koilas kuras bija vismaz 2x cietākas pēc izjūtām :mrgreen:

Jukums
TDR
TDR
Posts: 325
Joined: 09 Mar 2016 21:26

Re: Bremze Golf MK4 TDI pd

Post by Jukums » 28 Jan 2020 10:13

BremzeLV wrote:
27 Jan 2020 22:44
Fiziski pareizi uzliku, biezuma indekss (ja to tā sauc) pareizajā pusē stāv, tapēc tur viss ok.
Noņems galvu, tad iedošu update.
Kurā pusē tas ir ? Tīri intereses pēc vari ielikt arī bildi. :mrgreen:

martins23
Posts: 5
Joined: 11 May 2016 13:40

Re: Bremze Golf MK4 TDI pd

Post by martins23 » 28 Jan 2020 10:25

Pēc tiem caurumiem nosaka blīves remonta izmēru. Mazajiem melnajiemImage

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk


User avatar
BremzeLV
Posts: 64
Joined: 12 Jun 2018 13:19
Location: Rīga

Re: Bremze Golf MK4 TDI pd

Post by BremzeLV » 28 Jan 2020 10:26

Jukums wrote:
28 Jan 2020 10:13
Kurā pusē tas ir ? Tīri intereses pēc vari ielikt arī bildi. :mrgreen:
Kreisā puse, priekša.
WhatsApp Image 2020-01-28 at 00.24.48.jpeg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

User avatar
BremzeLV
Posts: 64
Joined: 12 Jun 2018 13:19
Location: Rīga

Re: Bremze Golf MK4 TDI pd

Post by BremzeLV » 28 Jan 2020 10:29

IMAGin wrote:
28 Jan 2020 09:52
Braucu ar to pro-kitu, priekš asfalta trases prasītos ko stingrāku, bet kopumā ļoti labs komforta/saķeres kombo. Stingrība trasē, jau lielā mērā būs atkarīga arī no izvēlētajiem amortizatoriem.

Lai vai kā, ciets/zems nebūt nenozīmē labāku saķeri. Eibach pro-kit ar kyb ielas amīšiem turas uz ceļa labāk kā lētās koilas kuras bija vismaz 2x cietākas pēc izjūtām :mrgreen:
Nu stance mani neintresē, vairāk kā saķere. Daudz mainīgie ir, bet ar kko jau jāsāk.

Uzmetu aci Sport būs bik cietāki, bet šie rekomendē citus amīšus, ne OEM.
Kas no amīšiem ņemams?

User avatar
999KrS
Posts: 325
Joined: 24 Dec 2016 22:11

Re: Bremze Golf MK4 TDI pd

Post by 999KrS » 28 Jan 2020 11:03

viņi rekomendē dēļ garuma - ķipa ja vairāk par tiem 30mm sēdinājums, tad, pēc grāmatas, vajag saīsinātos amīšus - Bilstein B8 piemēram (~135+ eur gabalā)

pēc fakta - nekas nenotiks, ja uzliksi arī parastos - pilnai laimei vari uzlikt tādus, kas ir ar atzīmi "priekš sporta piekares" - ķipa tiem ir īsāks štoks..
es personīgi ar 40mm sēdinājumu, priekšā parastākie Sachs ar to "priekš sporta piekares" atzīmi un aizmugurē parastākie KYB. + aizmugurē vienmēr ~ 80 kg stāv.
5 gadus esmu nobraucis un atsperes ir izbeigušās - sasēdušās, bet amortizatori savu funkciju vēl pilda (aizmugures, viens no vissenākajiem ir sācis tecēt (aizmugures amotizatoriem ir 6 gadi)

Bilstein amortizatori B6/B8 - saka, ka izturīgāki, mūžīgāki, cena arī lielāka (B6 = B8, tikai B8 ir īsāks štoks)

Koni - vizuāli rūsē un neies tik ilgi, cik Bilstein (vairāki modeļi, skaties, ko piedāvā tavam auto)

Kyb ultra SR - un vēl kkādi tur ir viņiem sporta - skaties ko piedāvā, bet latvijā bez stresa manliekas tikai Ultra SR var dabūt. nez.


nu protams, ja tu atrodi un uzliec kkādus amortizatorus priekš mega augstas piekares un viszemākās atsperes, tad gan var amortizatori izbeigties ātri.

User avatar
IMAGin
TDR
TDR
Posts: 431
Joined: 09 Mar 2016 22:16

Re: Bremze Golf MK4 TDI pd

Post by IMAGin » 28 Jan 2020 11:14

Deimons wrote:
28 Jan 2020 10:10
Tak tev tās koilas bija 2x lētākas par lētajām koilām :lol:
Tas ka es lētās koilas nopirku ar akcijas cenu, viņas nekā neizmaina locins
VW Golf 4 PD TDI FWD 301.5HP / 586.5Nm
// Race cars are like strippers - I just keep throwing money at them hoping for the ride of my life.

User avatar
BremzeLV
Posts: 64
Joined: 12 Jun 2018 13:19
Location: Rīga

Re: Bremze Golf MK4 TDI pd

Post by BremzeLV » 28 Jan 2020 11:36

999KrS wrote:
28 Jan 2020 11:03
viņi rekomendē dēļ garuma - ķipa ja vairāk par tiem 30mm sēdinājums, tad, pēc grāmatas, vajag saīsinātos amīšus - Bilstein B8 piemēram (~135+ eur gabalā)

pēc fakta - nekas nenotiks, ja uzliksi arī parastos - pilnai laimei vari uzlikt tādus, kas ir ar atzīmi "priekš sporta piekares" - ķipa tiem ir īsāks štoks..
es personīgi ar 40mm sēdinājumu, priekšā parastākie Sachs ar to "priekš sporta piekares" atzīmi un aizmugurē parastākie KYB. + aizmugurē vienmēr ~ 80 kg stāv.
5 gadus esmu nobraucis un atsperes ir izbeigušās - sasēdušās, bet amortizatori savu funkciju vēl pilda (aizmugures, viens no vissenākajiem ir sācis tecēt (aizmugures amotizatoriem ir 6 gadi)

Bilstein amortizatori B6/B8 - saka, ka izturīgāki, mūžīgāki, cena arī lielāka (B6 = B8, tikai B8 ir īsāks štoks)

Koni - vizuāli rūsē un neies tik ilgi, cik Bilstein (vairāki modeļi, skaties, ko piedāvā tavam auto)

Kyb ultra SR - un vēl kkādi tur ir viņiem sporta - skaties ko piedāvā, bet latvijā bez stresa manliekas tikai Ultra SR var dabūt. nez.


nu protams, ja tu atrodi un uzliec kkādus amortizatorus priekš mega augstas piekares un viszemākās atsperes, tad gan var amortizatori izbeigties ātri.
Šis labs info, thanks.
Jāpievieno thumbs up funkcionalitāte postiem :D

Post Reply