Page 1 of 1

RS sajūga problēmas/risinājumi?

Posted: 17 Jun 2020 14:16
by 999KrS
Labadiena!

Tēma par RS sājuga kitu.

Palielam visa tā strēgšana izskatās ir dēļ Pašregulējošā sajūga kurvja (Clutch with SAC mechanism)

Problēmas:
Nu jau vairāk, kā pāris cilvēki, saskarās ar tādu problēmu, ka pēc agresīvākas braukšanas pedālis neatnāk atpakaļ līdz galam (ķeras/iestrēgst pusē) - piemēram: uz šosejas, iemet trešajā, atvelc līdz galam, iemet ceturtajā, pavelc pāris sekundes un iemet piektajā - tagad laižot vaļā sajūga pedāli, tas neatnāk līdz galam atpakaļ. (šī ir metode, kas man visbiežāk tā darīja, arī citādi agresīvi braucot tā notiek)
mana teorija, viena no, ko vēl nav sanācis pārbaudīt un iemesls, kapēc daudziem nav - esot dīzelis, tas sajūgs kko nepaspēj atnākt atpakaļ, jo ātri pienāk pārslēgšanās moments. - Tas varētu izskaidrot kapēc daudziem šī problēma nav, jo motors tiek griezts augstākos rpm un ir vairāk laika starp pārslēgšanās brīžiem (es pārslēdzos ap 5-5.4k rpm. tapēc arī varbūt pārslēdzoties no 3 uz 4 nestrēgst, bet no 4 uz 5 strēgst, jo pārslēdzos jau ātrāk, kā pirms. Runāju ar džeku, kas bija taisījis tad pat, kad es, un priekš 1.8T - viņam problēmas ar sajūga pedāli nav)

Iespējamie risinājumi:
- sajūga darba un galvenā cilindrīšu un sajūga trubiņas maiņa - es izdarīju, uzliku metāla darba cilindru un armēto caurulīti - nū, varbūt par 10% mazāk strēgst, bet iespējams ātrāk nāk atpakaļ. (man bija arī nedaudz ķērās galvenais cilindrs pirms maiņas)
- sajūga diska un kurvja maiņa - Jukums mainīja - viņam pārstāja ķerties. Es nomainīju, man joprojām ķeras, varbūt mazāk kā pirmstam, bet tāpat ķeras.
- likt papildus atsperi pedālim, kas pavelk viņu atpakaļ līdz galam - neesmu mēģinājis bet apsveru, bet: (pirms mainīju disku/kurvi, es biju intensīvi braucot, testējot mašīnu sācis vilkt pedāli ar kāju atpakaļ, līdz beigās man sajūga kurvis noķīlēja(pedālis palika ciets un ņemot nost - kurvim ausis, pret ko spiežas sajūga izspiedējgultnis, bija dažas palocītas..
- ņemt un pa jaunam noregulēt sajūga kurvim SAC mehānismu - nezinu, man tieši problēmas ar strēgšanu sākās pēc tā momenta, kad izjuka motors un liekot kopā SAC mehānismu noregulēja pa jaunam. pirms tam 7k km viss bija kārtībā, bet bija arī ziema.
- sajūgam griežoties kārbā rodas gaisa spiediens, kas neļauj kurvim atnākt atpakaļ? Jo zemos apgriezienos, mierīgi braucot tak itkā nestrēgst? Kāds kuram nestrēgst - Jums ir kāds lieks caurums kārbai sajūga daļā, pa kuru liekais gaiss izkļūst?
- meklēt citu kurvi, bez SAC mehānisma - pašlaik taustāmākais variants ir kautkas no Sachs Performance variantiem, kas maksātu ~450eur un vēl neesmu izpētījis vai ir tāds, kas plug n play der RS4 kurvja vietā, saglabājot RS4 sajūga disku.
- Jūlijā meklēšu laiku, kad aizvest sajūga kurvjus (nu jau 2gab strēgstošie ir pie manis) uz Proringu, lai šie uzmet aci - varbūt ir kāds risinājums.. (varbūt šo stafeti kāds cits var pārņemt no manis, jo strādāju darbadienās Valmierā pašlaik, izskatās, ka mēģināšu 3. jūlijā, ja sanāks laiks)


Ar šādu pašu problēmu saskaras arī RS4 īpašnieki, kam šāds kurvis ir OEM izpildījumā, bet viņi ar šādu problēmu nesaskaras, kad sajūgs ir jauns!

Palielam es esmu tagad jau izmēģinājis visus variantus, ko internets piedāvā - cilindrīšu, trosītes un sajūga maiņa un nekas tā īsti nepalīdzēja. internetam palielam palīdz tikai jauns sajūga komplekts, kas arī manā gadījumā nepalīdzēja.

Re: RS sajūga how to un problēmas/risinājumi?

Posted: 17 Jun 2020 17:57
by Sir Raitis
Nu tas ir 3.0d un 2,7d sajugs, vai viniem sada problema ari ir?
Parslegsanas laiku nosaka karbas attieciba cik tuvu ir robi,
Liki virsu sajugu ar spectūli? Nu jebšu visu pec instrukcijas izdariji?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: RS sajūga how to un problēmas/risinājumi?

Posted: 17 Jun 2020 18:59
by 999KrS
Lamberts lika.

Dīzeļiem neesmu uzdūries uz tādu, bet manliekas ka C6 nav tā sportojamā mašīna bijusi.. un amerikāņiem neredz tādus motorus.. līdz cik rpm vispār 3.0tdi griež? Nu lidz cik ir jauda, ne limiters..

Daudziem ārzemniekiem, kas sporta pēc likuši to RS kitu arī bijis, bet mums tad jau biežāk un viņiem nav dīzeļi..

Re: RS sajūga how to un problēmas/risinājumi?

Posted: 17 Jun 2020 20:51
by Platinum
Ļoti bēdīgi, ka aizgāja faili pa rokām.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: RS sajūga how to un problēmas/risinājumi?

Posted: 17 Jun 2020 21:43
by MissL
Platinum wrote:Ļoti bēdīgi, ka aizgāja faili pa rokām.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Slepenie bunkura dokumenti? :)

Re: RS sajūga problēmas/risinājumi?

Posted: 29 Sep 2020 13:39
by Myers
Mans girez lidz 8200rpm un tas pats pedalis ciets un atpakal nenak. Par maz rpm nebus pie vainas. Bet atkal tas pats kas visiem, pirmo reizi kad sajugs tika uzlikt viss bija kartiba, kad tika nonemts un uzlikts atpakal taa problema paradijas.

Re: RS sajūga problēmas/risinājumi?

Posted: 29 Sep 2020 19:33
by Juris_V
Nebij tā, ka jāiestata atpakaļ 0 stāvoklī kurvis>
Esot grūti bet izdarīt varot. Ir ko pafisties.

Re: RS sajūga problēmas/risinājumi?

Posted: 29 Sep 2020 21:41
by 999KrS
Arī ar atlikšanu uz 0 pozīciju tas pats.
Un man arī ar jaunu, tikko no kastītes, kurvi tas pats

Re: RS sajūga problēmas/risinājumi?

Posted: 01 Oct 2020 14:28
by lamberts
999KrS wrote:Arī ar atlikšanu uz 0 pozīciju tas pats.
Un man arī ar jaunu, tikko no kastītes, kurvi tas pats
EMT ieminējās ka sprūst uz šlices disks!

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk


Re: RS sajūga problēmas/risinājumi?

Posted: 01 Oct 2020 19:18
by 999KrS
lamberts wrote:
01 Oct 2020 14:28
EMT ieminējās ka sprūst uz šlices disks!

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk
Nu tad kurš grib pamēģināt ielikt RS diska vietā kautkādu parasto, pa 30-40eur, disku? :D

Kurš raus kārbu nsot drīzumā? :D