Page 16 of 16

Re: Golf mk4 variant-blacksmoke rocket

Posted: 25 Dec 2020 11:16
by Treimis
lamberts wrote:Tā ir BV50?

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk
Tā pati Bv50

Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk


Re: Golf mk4 variant-blacksmoke rocket

Posted: 25 Dec 2020 17:45
by lamberts
Treimis wrote:Tā pati Bv50

Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk
Moš vnk esi izsmēlis viņu ?

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk


Re: Golf mk4 variant-blacksmoke rocket

Posted: 25 Dec 2020 18:19
by Treimis
lamberts wrote:Moš vnk esi izsmēlis viņu ?

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk
Uz 2.5tdi volviķa iet, jo tam nav pretspiediena, manam 1.9 sanāk diezgan liels tilpums, plus silikona trubas diezgan labi pūšas un kalpo kā spiediena resīvers
Paprūvēšu pēdējo reizi, bet šoreiz drusku savādāk,
Uzsūtīšu bov kitu dīzeļiem, kas nāk ar gudro kastīti kura jāslēdz pie gāzes pedāļa un, ja tad būs problēmas ar turbo, tad būs jādomā cits pūtējs
Mēs izsmēlām 2.5tdi k14 stock turbinu ievirpojot 8mm lielākus spārnus-tai pēc dienas 2.5bar režīmā pārlauza asi vietā kur tai diametrs samazinās, bet bukses un ass bija ideālā stāvoklī

Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk


Re: Golf mk4 variant-blacksmoke rocket

Posted: 25 Dec 2020 18:21
by lamberts
Ok cīnies

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk


Re: Golf mk4 variant-blacksmoke rocket

Posted: 27 Dec 2020 19:13
by arwolc
Treimis wrote:
25 Dec 2020 18:19
Paprūvēšu pēdējo reizi, bet šoreiz drusku savādāk,
Uzsūtīšu bov kitu dīzeļiem, kas nāk ar gudro kastīti kura jāslēdz pie gāzes pedāļa un, ja tad būs problēmas ar turbo, tad būs jādomā cits pūtējs
A nevar sačipot, lai nesurgo tik daudz? Nedēļas laikā viena turba - nice :D

Re: Golf mk4 variant-blacksmoke rocket

Posted: 18 Jan 2021 22:57
by Treimis
Līdz čipošanai vēl netieku.
Svētdienas vakarā izgāzu līkumiņu un vienā brīdī pie straujāka paātrinājuma golfs atmirst bez dzīvības pazīmēm un kļūdām uz vadības bloka.
Pamanīju ka sūknim konuss atkal izgriezies un ņemu nost Zobsiksnu.
Pagriezu sūkni un pretestības nekādas.
Tad jau palika aptuveni skaidrs...


12mm nav variants, pat pie de110 ruļļu plates

Būs jādomā 11mm un agresīvāka ruļļu plate ImageImageImage

Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk


Re: Golf mk4 variant-blacksmoke rocket

Posted: 19 Jan 2021 06:59
by lamberts
11mm ar švakāko ripu spēj attīstīt gana zs


Sent from my VTR-L29 using Tapatalk


Re: Golf mk4 variant-blacksmoke rocket

Posted: 19 Jan 2021 08:09
by Treimis
lamberts wrote:11mm ar švakāko ripu spēj attīstīt gana zs


Sent from my VTR-L29 using Tapatalk
Iesākumā varētu salikt de143 un stock 10mm, jo 11mm diez vai uz sitiena izdosies dabūt. Vēl paceļas jautājums vai de 143 plate būs uz vietas un nevajadzēs krāmēt atpakaļ visu stock sūkni.

Bet principā, kurš būtu vissakarigakais variants? De143 plate ar 11mm plunžeri sadzīvot bez kasjakiem?

Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk


Re: Golf mk4 variant-blacksmoke rocket

Posted: 21 Jan 2021 12:06
by Treimis
Saliku atpakaļ citu sūkni ar de 143 plati un 10mm plundžeri pagaidām, kā arī frēzētājs izfrēzēja sūkņa skriemeļa konusā rievu priekš ķīļa. Beidzot motors palika mierīgs un vienmērīgi sāka darboties. Kā arī izsmidzes momenta grafiks vairs nelēkā kosmiskā diapazonā-tagad var upgreidot ECU

Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk


Re: Golf mk4 variant-blacksmoke rocket

Posted: 24 Feb 2021 14:31
by Treimis
Cīniņš ar turbīnu problēmām nav beidzies.
Mirst pat ar 1.5 bar max spiedienu un eļļas spiediens siltam tukšgaitā ir arī 1.5bar
Ass ir rievās un zila, itkā būtu eļļas badā.
Vienīgā lieta, kas vēl varētu būt ir paaugstinātas kartera gāzes tukšgaitā un elpošana nav ciet, bet attaisot pieliešanas korķi ir lielākas kā stock dzinējam.
Liku jaunus virzuļu gredzenus stock blokā-sāku domāt, ka vajadzēja tomēr kaut vai ielikt čaulas cilindros, bet nu vairs neko.
Nākamais gan būs garett grb2260v
Ja gadienā kādam ir ar kodu 059145722R varat padot ziņu ImageImage

Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk


Re: Golf mk4 variant-blacksmoke rocket

Posted: 25 Feb 2021 20:32
by arwolc
Man arī ir paaugstinātas gāzes un elpo arī vairāk nekā stock kcik normāls, bet pagaidām problēmu nav! Elpo, jo izdarīju tā pat kā Tu, saliku jaunus gredzenus neslīpētā blokā, bet ne par to stāsts. A kā reāli paaugstināts spiediens karterī ietekmē turbo eļļošanu?
Eļļas atplūdi tak arī pārbaudīji, ne?

Re: Golf mk4 variant-blacksmoke rocket

Posted: 27 Feb 2021 08:13
by Treimis
arwolc wrote:Man arī ir paaugstinātas gāzes un elpo arī vairāk nekā stock kcik normāls, bet pagaidām problēmu nav! Elpo, jo izdarīju tā pat kā Tu, saliku jaunus gredzenus neslīpētā blokā, bet ne par to stāsts. A kā reāli paaugstināts spiediens karterī ietekmē turbo eļļošanu?
Eļļas atplūdi tak arī pārbaudīji, ne?
Māte Google saka, ka palielināts kartera spiediens var neļaut normāli notecēt eļļai, tur viņu izspiež caur auksto vai karsto galu, bet manā gadījumā eļļu sāk dzīt tikai tad kad turbīnes ass ir jau izgrauzta rievās un luftē.
Reāli nav skaidrs kā pie normālas eļļošanas var nomirt turbīne, ja nu vienīgi pati eļļa ir draņķīga

Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk


Re: Golf mk4 variant-blacksmoke rocket

Posted: 06 Jun 2021 13:30
by Treimis
Esmu ticis pie ceturtās turbīnas garett grb2260vk no a5 3.0tdi un beidzot ir pārvarēta nedēļas barjera bez turbīnes nojukšanas.
Turbīne uz tā paša Bv50 būvētā kolektora ar pārurbtiem caurumiem.
0.300 sprauslas ar de143 plati un 10mm plundžeri un 2 bar turbo spiedienu liek tam golfam kustēties stipri savādāk, kā jebkad tas ir gājis-uz stenda pagaidām nav pabūts.
Ir sajūtami pirmie plaukta bukšu defekti pēc normālas iestiepšanas-bus jāliek poly acimredzot

Rezumē par turbīnēm.
1.noteikti neņemtu turbinu, kas ir restaureta.
2. bv50 netur, galīgi netur-pat pie 2 bar jūk ārā(vismaz ja restaureta) oriģināls varbūt...


Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk



Re: Golf mk4 variant-blacksmoke rocket

Posted: 09 Jun 2021 09:07
by lamberts
Te prasas visu aiztīt uz sākumu kur visi jau startā to BV50 brāķēja.
Bet pēc teorijas viņai bija jābūt +-270zs turbīnai.

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk


Re: Golf mk4 variant-blacksmoke rocket

Posted: 15 Jun 2021 16:30
by Treimis
lamberts wrote:Te prasas visu aiztīt uz sākumu kur visi jau startā to BV50 brāķēja.
Bet pēc teorijas viņai bija jābūt +-270zs turbīnai.

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk
Pēc fakta it kā jā, bet netur-ar bažām skatos uz angļa gtb2260vk un ceru Ka nenojuks, bet tfu tfu tfu pat drusku zem 3 bar dzīvo un viss kārtībā.
Šobrid strādāju pie softa upgreida, lai kāda brīdī varētu uzripināt uz stenda un paskatīties cik lopiņu ir saskrējuši, ar visu vnt neparasto vadību

Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk